Benvenuti à stu situ web!

Rapportu di u Mercatu Globale di Silicone 2023

NEW YORK, 13 Febbraio 2023 / PRNewswire/ - I principali attori in u mercatu di silicone sò Wacker-Chemie GmbH, CSL Silicones, Specialty Silicone Products Incorporated, Evonik Industries AG, Kaneka Corporation, Dow Corning Corporation, Momentive, Elkem ASA è Gelest. Inc.

U mercatu glubale di silicone crescerà da $ 18,31 miliardi in 2022 à $ 20,75 miliardi in 2023 à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 13,3%.A guerra Russia-Ucraina hà disturbatu e probabilità di ricuperazione economica glubale da a pandemia di COVID-19, almenu à cortu termini.A guerra trà questi dui paesi hà purtatu à sanzioni ecunomiche nantu à parechji paesi, aumentu di i prezzi di e materie prime, è disrupzioni di a catena di furnimentu, causendu una inflazione in i beni è i servizii chì influenzanu parechji mercati in u globu.U mercatu di silicone hè previstu di cresce da $ 38.18 miliardi in 2027 à un CAGR di 16.5%.

U mercatu di silicone hè custituitu da a vendita di emulsioni, oliu, caulk, grassu, resina, schiuma è siliconi solidi. I valori in stu mercatu sò valori di "porta di fabbrica", vale à dì u valore di e merchenzie vendute da i pruduttori o creatori di e merchenzie. , sia à altre entità (cumpresi i pruduttori downstream, grossisti, distributori è rivenditori) o direttamente à i clienti finali.

U valore di e merchenzie in stu mercatu include servizii cunnessi venduti da i creatori di i beni.

U silicone si riferisce à un polimeru pruduciutu da siloxane è utilizatu in a fabricazione di lubricanti è gomma sintetica. Sò carattarizati da a so stabilità termale, a natura idrofobica è l'inerzia fisiologica.

U silicone (eccettu e resine) hè largamente utilizatu in l'industria medica per a fabricazione di implanti chirurgici è materiali di stampa dentale.

L'Asia Pacificu era a regione più grande in u mercatu di silicone. L'America di u Nordu era a seconda regione più grande in u mercatu di silicone.

E regioni cuparti in u rapportu di u mercatu di silicone sò l'Asia-Pacificu, l'Europa Occidentale, l'Europa di l'Est, l'America di u Nordu, l'America di u Sud, u Mediu Oriente è l'Africa.

I principali tippi di prudutti di silicone sò elastomeri, fluidi, gels è altri prudutti. Elastomeri sò polimeri chì anu viscosità è elasticità è per quessa sò cunnisciuti cum'è viscoelasticità.

I prudutti di silicone sò applicati in a custruzzione, u trasportu, l'elettronica è l'elettronica, i tessili, l'assistenza persunale è a farmaceutica, è altre applicazioni chì sò aduprate da i settori industriali, elettronichi, machini, aerospaziali è medichi.

A dumanda crescente di silicone in diverse industrii hè prevista per propulsà u mercatu di silicone. I materiali di silicone sò largamente usati in industrii cum'è a custruzzione, u trasportu, l'elettronica è l'elettronica, i tessili, l'assistenza persunale è i farmaci.

I materiali di silicone, cum'è i sigillanti di silicone, l'adesivi è i rivestimenti anu applicazioni maiò in a custruzzione.Inoltre, in u settore di l'elettronica, u silicuu hè adupratu per furnisce una stabilità termale alta è resistenza à l'intemperie, l'ozone, l'umidità è a radiazione UV in i prudutti elettronici.

L'aumentu di i prezzi di e materie prime, aghjustendu à i costi di fabricazione, sò previsti per frenà a crescita di u mercatu di silicone. A bassa dispunibilità di silicone crudo risultante da a chjusura di e strutture di fabricazione hè cunsiderata cum'è un fattore impurtante chì affetta i prezzi di silicone. materiali.

L'arrestu di e facilità di produzzione di silicone in Germania, USA è Cina per via di diversi fatturi ambientali è e pulitiche di sustenibilità di u guvernu hà disturbatu l'offerta di silicone in l'ultimi anni.

Per esempiu, cumpagnie cum'è Wacker Chemie AG, Elkem Silicones, Shin-Etsu Chemical Co., è Momentive Performance Materials Inc. anu aumentatu i prezzi di l'elastomeru di silicone da 10% à 30% per un aumentu di i costi di materia prima è energia.Dunque, i fluttuazioni di i prezzi di e materie prime sò previste per ostaculà a crescita di u mercatu di silicone.

A crescente dumanda di sustanzi chimichi verdi guida a crescita di u mercatu di silicone. U mercatu di silicone hè affettatu positivamente da u crescente stress nantu à l'usu di materiali amichevuli di l'ambiente.

I prudutti di silicone sò cunsiderati cum'è amichevuli di l'ambiente è più durable cà i prudutti di plastica. Per esempiu, in maghju 2020, SK Global Chemical, una sucietà chimica coreana hà annunziatu chì pruducerà u 70% di i so prudutti verdi da u 2025 da u 20% di i so prudutti verdi attualmente. .

Cusì, a crescente dumanda di chimichi verdi guidà a crescita di u mercatu di silicone.

In uttrovi 2021, Rogers Corporation, una sucietà di materiali di ingegneria specializata basata in i Stati Uniti, hà acquistatu Silicone Engineering Ltd per una somma micca divulgata. L'acquisizione migliora a piattaforma avanzata di siliconi di Rogers è li permette di offre soluzioni avanzate à i so clienti cù u Centru Europeu di Eccellenza.

Silicone Engineering Ltd hè un pruduttore britannicu di soluzioni di materiale di silicone.

I paesi coperti in u mercatu di silicone sò Brasile, Cina, Francia, Germania, India, Indonesia, Giappone, Corea di u Sud, Russia, Regnu Unitu, USA è Australia.

U valore di u mercatu hè definitu cum'è i rivenuti chì l'imprese guadagnanu da i beni è / o servizii venduti in u mercatu è a geografia specificata per via di vendite, cuncessioni o donazioni in termini di valuta (in USD ($) salvu chì altrimenti specificati).

I rivenuti per una geografia specifica sò valori di cunsumu - vale à dì, sò rivenuti generati da l'urganisazioni in a geografia specifica in u mercatu specificatu, indipendentemente da induve sò produtti.Ùn include micca i rivenuti da a rivendita sia più longu à a catena di furnimentu o cum'è parte di altri prudutti.

U rapportu di ricerca di u mercatu di silicone hè unu di una serie di novi rapporti chì furnisce statistiche di u mercatu di silicone, cumprese a dimensione di u mercatu glubale di l'industria di silicone, azioni regiunale, cuncurrenti cù una quota di mercatu di silicone, segmenti dettagliati di u mercatu di silicone, tendenze è opportunità di u mercatu, è ogni altra dati. pudete avè bisognu di prosperà in l'industria di silicone.Stu rapportu di ricerca di u mercatu di silicone offre una perspettiva cumpleta di tuttu ciò chì avete bisognu, cun un'analisi approfondita di u scenariu attuale è futuru di l'industria.


Tempu di post: 22-mar-2023