Benvenuti à stu situ web!

Requisiti è precauzioni di stallazione per u dispusitivu di anellu di sigillatura.

I requisiti di stallazione di l'anellu di sigillatura, l'anellu di sigillatura hè u mezzu più impurtante è efficace per risolve u prublema di fuga di u sistema idraulicu.Se l'anellu di sigillatura di u sistema idraulicu ùn hè micca bonu, l'anellu di sigillatura pò fughje fora, è l'oliu filtratu contaminarà l'ambiente;pò ancu fà chì l'aria entre in a camera di aspirazione d'oliu, affettendu u funziunamentu di u funziunamentu di a pompa idraulica è a fluidità di u muvimentu di l'attuatore idraulicu.Per quessa, a selezzione raghjone è u disignu di u dispusitivu di anellu di sigillatura hè assai impurtante in u disignu di u sistema idraulicu.I requisiti per u dispusitivu di l'anellu di sigillatura sò i seguenti:

1. L'anellu di sigillatura deve avè una bona prestazione di sigillatura in a pressione di travagliu è un certu intervallu di temperatura, è pò automaticamente migliurà a prestazione di sigillatura cù l'aumentu di pressione.

2. U attritu trà u dispusitivu anellu sigillatura è i parti muvimenti deve esse chjuchi, è u coefficient d'attrito deve esse stabile.

3. L'anellu di sigillatura hà una forte resistenza à a corrosione, ùn hè micca faciule d'età, hà una longa vita di travagliu, una bona resistenza à l'usura, è pò automaticamente cumpensà à un certu puntu dopu l'usura.

4. A struttura hè simplice, faciule d'utilizà è di mantene, perchè l'anellu di sigillatura hà una vita più longa.

nutizie 7

1. Note di stallazione Edite stu paràgrafu 1. Pulite u locu di stallazione;

2. Eliminate i burrs durante u muvimentu di stallazione di u sigillo;

3. Apply lubricant on the seals;

4. Prutegge a superficia di sealing da danni;

5. Verificate per cunfirmà chì a dimensione di u sigillo hè curretta;

6. Aduprà arnesi currispundenti à stallà i sigilli chì deve esse deformatu è stallati.

L'attività principale di a cumpagnia: anelli di sigillatura, parti miscellanee di gomma di silicone, buttuni di silicone, rigali di silicone, etc.


Tempu di post: Jul-12-2022