Benvenuti à stu situ web!

Siliciu organicu |Gel di silice di qualità alimentaria in a vita cambia a cucina tradiziunale

U silicone di qualità alimentaria appartene à u silicone di stampaggio, alta trasparenza, tasso di contrazione di linea menu di 0,1%, resistenza à l'alta temperatura finu à 250 ℃, u riscaldamentu in un ambiente sigillatu ùn hè micca ridutta, principarmenti utilizatu in stampi alimentari, muffa di caramelle, muffa di torte è esigenze di dimensione. di l'equipaggiu assai stabile, è ancu di materiali compositi di fibra di carbone.
Pruprietà di silicone di l'alimentariu
① U silicone di qualità alimentare hè un silicone ecologicu, non tossicu, inodore, alta trasparenza, senza ingiallimentu.
② Soft, bona elasticità, resistenza à a torsione senza deformazione.
Nisuna cracking, longa vita di serviziu, resistenza à u friddu è à alta temperatura.
(4) Cù una forza di lacrime più altu è un rendimentu elettricu superiore.
⑤ Havi i vantaghji di alta trasparenza, senza gustu, giallu invariatu, senza spray, soffice, alta resistenza à lacrime, altu insulamentu, resistenza à l'usura, resistenza à alta temperatura, ignifuge, anti-invecchiamento, prutezzione ambientale, tipu di tensione, rendiment stabile è cusì nantu.
Silicone per l'alimentariu
U silicone di qualità comestible cù a so prutezzione ambientale unica, resistenza à l'alta temperatura, antiaderente è altre proprietà superiori, hè largamente utilizatu in a cucina, a cucina, a mistura è altri prucessi.


Tempu di Postu: Mar-30-2023