Benvenuti à stu situ web!

Classificazione di braccialetti di silicone, tipi di braccialetti di silicone, Chì sò i stili di braccialetti di silicone?

WPS图片(1)

1. Incisione bracciale di silicone liquidu: intaglia e parolle nantu à u moldu per furmà direttamente.Stu tipu di bracciale hà bisognu à apre u moldu.

2. Stampa bracciale di silicone liquidu: vale à dì, bracciale di silicone senza tassa di apertura di muffa.Se l'apertura di muffa hè necessaria per una dimensione speciale, a bracciale di stampa pò esse divisa in serigrafia multicolore è serigrafia monocroma.L'overprint multicolore hè un tipu di bracciale di silicone chì pò esse fattu rapidamente.

3. Bracciale di silicone pienu di culore: Stu tipu di braccialetto hè un braccialettu cù un prucessu di culore nantu à a basa di u primu, chì hà un effettu relativamente evidenti nantu à LOGO è rinforza ancu a cuscenza di a publicità LOGO.

4. Bracciale di silicone segmentatu: Stu tipu di bracciale hè furmata mettendu diversi culori di materiali di gomma inseme à u stessu tempu.I braccialetti segmentati sò furmati trà ogni segmentu di culore per fà a bracciale più attrattiva.

5. Bracciale di silicone Camouflage: Stu tipu di bracciale hè mischju cù assai cola di culore durante u mischju di gomma, è poi vulcanizatu in u moldu.A bracciale di silicone hà una varietà di culori dopu à u moldu, chì hè più populari cù i zitelli è e zitelle.

6. Bracciale di silicone liquidu luminoso: Stu braccialettu di risu hè mischju cù fosforu quandu si mischjanu gomma.Quandu u modellu, hè u listessu cum'è un bracciale di silicone ordinariu.Pò esse vistu solu di notte.Effettu fluorescente: luce rossa, luce verde, luce blu.Hè più attraente di notte.

I braccialetti di silicone sò classificati per stile

Incisione: u testu di u logu nantu à a bracciale di silicone hè cuncava.

Embossed: U testu di u logu nantu à a bracciale di silicone hè cunvessu.

Monocromu: un culore di bracciale di silicone.

Miscela di culori: tutta a bracciale di silicone hè fatta di dui o più culori mischiati.

Stampa: U logu nantu à u braccialettu di silicone hè stampatu nantu à u bracciale per a serigrafia cù tinta.

luminiscenza: di solitu si riferisce à u braccialettu di silicone chì brilla in u bughju à alta temperatura, chì cuntene ancu un bracciale fluoriscente, bracciale fluoriscente Si riferisce à a liberazione di luce di bassa energia in u bughju dopu avè assorbutu a radiazione luminosa esterna d'alta energia.

Separazione di u culore: U culore nantu à a bracciale di silicone hè segmentu per segmentu, chì hè diversu da a mistura di culori.Parechji culori ùn sò micca mischiati.

Rempli di culore intaglio: aghjunghje altri culori nantu à a basa di u logu intaglio.Vale à dì, u logò è a bracciale di silicone sò dui culori diffirenti.

Riempimentu di culore in rilievu: aghjunghje altri culori à u logu in rilievu, vale à dì, u culore di u logu è a bracciale di silicone sò dui culori diffirenti.

Cù snap fastener: si riferisce à u braccialettu di silicone cù snap fastener à e duie estremità.

Forma d'onda: u bordu di u braccialettu di silicone hè ondulatu.

Bandiera naziunale: tutta a bracciale di silicone hè serigrafata cù a bandiera naziunale.

 


Postu tempu: Feb-09-2023