Benvenuti à stu situ web!

Cosa hè una chjave di silicone è u so prucessu di mercatu.

I buttoni di silicone sò i prudutti principali in i prudutti di silicone.A tecnulugia di i buttoni di cuntrollu remota hè cumplessa è difficiuli di fabricà
Adupratu principalmente in televisioni, climatizzatori, VCD, DVD è altri apparecchi di casa è industrii elettronici cunnessi.

nutizie

1. U teclatu di silicone hè ecologicu, micca tossicu, senza gustu, è hà una bona elasticità;
2. Resistenza à l'usura, resistenza à alta temperatura, senza deformazione è altre caratteristiche, pò esse usata per un bellu pezzu;
3. L'apparenza hè liscia è a sensazione di a manu hè forte, chì hè un veru pruduttu di prutezzione di l'ambiente verde;
4. Pò fà un culore unicu, culore doppiu, trè culori è mischjà cù altri culori;
5. U LOGO nantu à i ghjuvelli pò esse testu, mudellu o una cumminazione di testu è mudellu.

U prucessu di pruduzzioni di chiavi di silicone

Siliciu hè un pruduttu di gomma di silicone pruduciutu da gomma vulcanizzata à alta temperatura cum'è a materia prima principale per mezu di un prucessu di vulcanizazione.Un buttone di silicone finitu deve passà per i seguenti prucessi:

1. Preparazione di materia prima (cunnisciutu ancu com'è mistura di gomma, preparazione di materiale, etc.): Cumprendu a mistura di gomma cruda, currispundenza di culore, calculu di pesu di materie prime, etc.

2. Mulateri Di L'Vulcanization (canusciutu macari comu muffa idraulica): High-pressure vulcanization Equipment hè usatu à suttanu vulcanization high-temperature à fà a materia prima di silicone in muffa statu solidu.

3. Phifeng (canusciutu macari comu trasfurmazioni, deburring, etc.): I prudutti di silicone chì esce da u moldu sarà accumpagnatu da qualchi burrs è buchi inùtuli, chì deve esse cacciatu;attualmente, in l'industria, stu prucessu
A sequenza hè cumpletamente fatta da a manu, è certi fabbrichi anu ancu aduprà un punch per compie

4. Quartu, schermu di seta: Stu prucessu hè solu utilizatu in certi tastieri di silicone cù mudelli nantu à a superficia, cum'è lettere inglesi è numeri arabi nantu à u teclatu di silicone.
I caratteri chì currispondenu à u teclatu di u telefuninu mobile deve esse serigrafati in e pusizioni currispundenti.

5. Trattamentu di a superficia: U trattamentu di a superficia include a rimozione di polvera cù una pistola d'aria;

6. Iniezione di carburante: Tastiera di silicone hè faciule d'assorbà a polvera in l'aria in cundizioni normali, è hà una certa viscosità.Spray una fina capa di oliu di sensu nantu à a superficia di i chjavi di silicone, chì ponu impedisce
A polvera pò ancu fà chì a sensazione hè garantita

7. Altri: Altri prucessi includenu alcune funzioni supplementari datu da i cummercianti à u teclatu di silicone, cum'è dispensazione di cola, incisione laser, sintesi P + R, ottimisazione di imballaggio, è assemblea cù altri materiali è cumpunenti, etc.


Tempu di post: Jul-12-2022