Benvenuti à stu situ web!

Cos'è una lampada di applauso in silicone?

Cos'è una lampada di applauso in silicone?

Hè dotatu di una resistenza sensitiva di u sonu nantu à u circuitu internu per cuntrullà u cambiamentu di culore di luce attraversu u sensore di vibrazione.Quandu a ghjente toccu u so aspettu cù i so ditte, emette luce, è quandu u toccu di novu, cambia u culore di a luce.Certi lampi di clapping di silicone anu sette culori, à dì, rossu, giallu, blu, verde, viola, biancu è giallu caldu, chì ponu decorate l'atmosfera è a decorazione di u spaziu.

I metudi di carica di a lampata di silicone esistente includenu: stile USB, stile di portu di cunnessione di plug, è stile di rimpiazzamentu di a batteria.U portu di cunnessione di u stilu di carica USB hè sottu à a lampada.Alcune lampade in silicone in stile USB anu da esse girate lateralmente per carica.U so aspettu hè fattu di materia prima di silicone, chì tende à esse populari cù u publicu.Ci sò parechji tippi di lampade clapping, cù diverse forme.

A funzione di a lampada di applausi di gel di silice

Hà a funzione di illuminazione in u bughju.Quandu a ghjente batte e mani, s'illuminaranu, è quandu battenu e mani, esceranu.Dunque, a lampa di clapping pò esse piazzata nantu à u desktop, installatu in l'armariu, in u sediu di l'auto, in a stanza, è cusì, cusì chì a ghjente pò vultà in casa in u bughju o in altri lochi scuri, è toccu per accende. a lampada, è a luce dolce farà chì e persone in u bughju si sentenu à l'aise.A lampa di tappettu di silicone pò esse piazzata nantu à u lettu, è s'illuminarà cù un toccu quandu vi svegliate di notte.Hè convenientu è praticu per risolve u prublema chì a ghjente ùn pò micca truvà l'interruttore per accende a luce à mezzanotte.

Vantaghji di a lampa di applausi in silicone

1. Risparmiu d'energia: A tecnulugia LED aduttata da a lampada di clapping di silicone hà un cunsumu d'energia ultra-bassu.

2. Intelligente: toccu l'aspettu di u lampu di silicone cù i vostri ditte per cuntrullà u switch, chì hè più umanizatu è raziunale.

3. Bella: I lampi di clapping di silicone sò generalmente un aspettu bellu è dolce, chì cambia l'imaghjini tradiziunali di lampade.

4. Super longa vita di serviziu: U pruduttu adopra tecnulugia LED luminoso è materiale silicone high-di qualità.A vita di serviziu hè di circa 50000 ore.

5. Ampia usu: appiecabile à u salottu, a camera da letto, u bagnu, l'hotel, u bar, l'uffiziu, u corridore, etc.3


Tempu di Postu: Feb-16-2023