Benvenuti à stu situ web!

Chì sò e diffirenzii trà u tavulinu di gel di silice è u tavulinu di legnu tradiziunale?

 Coccu per u mo amatu ogni ghjornu, ma hè impurtante di sceglie una tavola di tagliu di silicone senza muffa. Per coccia è tagliate i vegetali, avete bisognu di utilizà un tavulinu.Dopu avè tagliatu l'alimentu, sguassate a tavola di taglio casualmente.In fatti, per via di l'osservazione, a superficia di u tagliu di tagliu hà finu à 200000 germs per centimetru quadru, è certi cuntenenu parechje battìri patogeni.Dunque, a pulizia è a disinfezione di i tavulini ùn ponu esse ignorati.

Avete scupertu ?Ùn importa micca u materiale utilizatu, u tagliu di tagliu diventerà neru, muffa, ancu peloso è puzzolente dopu avè usatu per un bellu pezzu!Ci sò generalmente dui tipi di taglieri per l'usu domesticu: taglieri di plastica è taglieri di legnu.Ma dopu à un bellu pezzu, u legnu diventerà muffa è u plasticu cuntene alta formaldehyde.Per a salute di a vostra famiglia, fate attenzione à i dettagli di i bisogni di ogni ghjornu.

In seguitu, introduceremu un tagliere senza formaldeide è senza muffa, cumunimenti cunnisciuta cum'è "tagliere di gel di silice", chì hè fattu di gel di silice di qualità alimentaria, incolore, insapore è micca tossicu.U pacificu di u zitellu familiare usa sta materia prima.

3

Tagliere in silicone, tagliere in silicone antibatterico è senza muffa.

Tagliere antibatterica in silicone ridefinisce u standard di cucina sana.

Tagliere di silicone per a vita sana mantene u gustu originale di l'ughjettu veru! 

Vantaghji di una bona tavola di taglio: sicurità, prutezzione di l'ambiente, sterilizazione è salute

Tavola di taglio antibatterica in silicone sana, simu diversi.

 

Caratteristiche di u produttu

1. Ispezione è certificazione FDA di qualità alimentaria per assicurà a sicurezza di u produttu

2. Fattu di gel di silice d'alta densità, a prova di muffa è antibacteriale!

3. Stu pruduttu adopra un novu disignu cù un design di slot waterproof, cusì ùn avete micca da preoccupari di u sucu di l'alimentariu chì scorri in ogni locu, è mantene a cucina pulita.

4. Cù u disignu di u pirtusu, pò esse facilmente appiccicatu à u muru.Hè un bonu cumpagnu per a cucina moderna è simplice.

4

Cliccate per amparà di più

https://www.cj-silicone.com/silicone-chopping-board-product/


Postu tempu: Feb-09-2023