Benvenuti à stu situ web!

Cumu pruduce prudutti di silicone, metudu di produzzione di prudutti di silicone ?

Hè cumu pruduce prudutti di silicone, i metudi di produzzione di prudutti di silicone hè cumu pruduce prudutti di silicone, prudutti di silicone cù caratteristiche di prestazione eccellenti, dà à e persone più prudutti è bisogni di vita, u campu applicabile di i prudutti di gel di silice hè assai largu, è u stadiu attuale di u gel di silice. varietà di produttu, l'applicazione di i prudutti di gel di silice copre quasi a vita di e persone!

scaffale (1)

Metudu di produzzione di prudutti di silicone:

1. Preparazione di materie prime di gel di silice: attraversu l'acquistu di materie prime di gel di silice è diversi tipi di implementazione di agenti di collocazione in materiali di gomma di silicone.

2, mètudu plasticizing: gomma di silicone stessu hà un elasticu forte, cusì hè faciule per mischjà in u prucessu di fabricazione, per via di a mancanza di e caratteristiche plastiche necessarie di a fabricazione, per quessa ùn hè micca faciule di fabricà.

3, metudu di mischju: dopu à l'apertura di a mistura, per i prudutti di gel di silice in diverse industrii è caratteristiche diverse, cusì serà aghjuntu à a fabricazione di materie prime in gel di silice di diversi agenti di cucina, è dopu à a miscelatrice in u mischju. , a mistura hè ottenuta dopu a fabricazione di diverse caratteristiche di materie prime semi-prodotti di gel di silice.

4, u mètudu di vulcanizazione vulcanizazione: tutti i prudutti di gel di silice sò in a machina di vulcanizazione di u modellu o di l'extruder in u stadiu di u metudu di u modellu di l'extruder in u metudu di a furmazione di i prudutti finiti, dopu à u cumpletu di a fabricazione hè ogni tipu di prudutti finiti.

chjappu (2)

 

A cunclusione di i quattru metudi sopra: i prudutti di gomma è i prudutti di gel di silice in u prucessu di produzzione hè quasi in u stessu modu, micca a stessa pruduzzione di materiale, è i prudutti di gel di silice è i prudutti di gomma sò diffirenti, i prudutti di gel di silice ùn sò micca tossichi è inodori. , prutezzione sicura è ambientale.I prudutti di gomma causanu qualchì dannu à u corpu.Oghje, parechji prudutti di silicone anu digià rimpiazzatu i prudutti di gomma, ma perchè u costu di materia prima di i prudutti di silicone è di i prudutti di gomma ùn hè micca listessu, cusì a manera di sceglie ùn hè micca u listessu.

In Internet, tutti i tipi di prudutti di silicone nantu à u mercatu pieni di belli cose in l'ochji, da l'utensili di cucina in silicone, accessori di silicone, un picculu locu da u gel di silice industriale à u silicone di qualità medica, cusì a gamma di u silicone in a vita hè assai larga. in realtà, u gel di silice hè un tipu di materiale praticu assai forte, i cumpunenti principali di u gel di silice per a silice, hè suave, sicuru non-tossicu, proprietà chimiche assai stabile, Hè adattatu per rimpiazzà parechji materiali è fà prudutti di vita.Oghje, Qingyi vi sparte cun voi ciò chì sò i prudutti fatti di vantaghji materiali di gel di silice

chjappu (3)

 

Vantaghji di i prudutti di silicone: resistenza à l'alta temperatura: intervallu di temperatura applicabile da -40 à 230 gradi Celsius, a bassa temperatura ùn si indurisce, a temperatura alta ùn si scioglie, ùn pruduce sustanzi tossichi, pò esse usata in u micru è u fornu.2, faciule da pulisce: i prudutti di gel di silice pruduciutu da u gel di silice ponu esse lavati in acqua pulita dopu l'usu, ponu ancu esse puliti in a lavastoviglie.3, longa vita: materiale silica gel prestazione chimica hè assai stabile, fatti di prudutti, paragunatu cù altri materiali hannu una vita più longa.4, morbidu è cunfortu: grazie à a dolcezza di u materiale di gel di silice, i prudutti di muffa di torta si sentenu còmode, assai flessibili, senza deformazione.5, una varietà di culori: secondu i bisogni di i clienti, implementazione di diversi belli culori.6, prutezzione di l'ambiente micca tossicu: u materiale di gel di silice in sè stessu micca tossicu senza gustu, natura stabile, fattu in prudutti finiti ùn deve micca preoccupatu di a produzzione di sustanzi tossichi 7, prestazione d'insulazione elettrica: gomma di silicone hà una alta resistività, è in una larga gamma di temperatura è frequenza di u so valore di resistenza pò esse stabile.À u listessu tempu, u gel di silice hà una bona resistenza à a scarica di corona d'alta tensione è a scarica d'arcu, cum'è insulators d'alta tensione, tappi di alta tensione di TV, etc.

ghjacciu (4)


Tempu di Postu: Aug-25-2022